środa, 2 stycznia 2013

Let's go!

Witam, witam! 
Coś mnie natknęło, aby stworzyć bloga innego niż wszystkie.  I tak oto z mych rąk wyleciała "nietykalna". Mam nadzieję, że będzie to strona inspirująca, ciekawa, jedyna w swoim rodzaju.
Chcę abyście wiedzieli, że "moje dziecko" będzie zawierało wywiady z innymi ludźmi. Często przypadkowymi, czasem bardzo dobrze mi znanymi. Jedno ich wszystkich będzie łączyć- młody wiek, apetyt na życie i ambicje. 
Pomysł na bloga narodził się w mojej głowie z pasji i marzenia. Otóż od dawna pragnę zostać dziennikarką. Ale nawet z perspektywy człowieka, kobiety uwielbiam rozmawiać, poruszać trudne tematy i wcale się ich nie boję. Uważam, że ludzi należy uświadamiać, przekonywać do swych racji. Jak wszyscy wiemy na świecie nie panuje bezgraniczna tolerancja, wolność... Być może ten blog będzie jedynie kropelką w morzu w walce o zmianę naszych poglądów, ale wiem, że moje słowo także coś znaczy. Blog będzie kontrowersyjny. W moich oczach czasem ostre słowo podnosi atmosferę, nadaje jej prawdziwość i naturalność. Uparcie będę walczyła o prawa kobiet, bo jestem niezbitą feministką, za co często cierpię. Bujam w obłokach i tutaj moje lekkie myślenie będzie się także przelewało. Głęboko wierzę, że jak się chce to się potrafi, że jak ma się szczęście to się da i, że jeżeli posiada się pasję to można góry przenosić. Jestem uzależniona od telefonu, komputera, zwierząt i czytania książek.  Bardzo żałuję, że wszystkim się przejmuję, że dużo czasu spędzam nad lekcjami i, że wydaje mi się, że wciąż coś komuś muszę udowadniać. Płacę za to troszkę zbyt wysoką cenę i stąd wzięło się moje noworoczne postanowienie "cieszyć się z każdego dnia, każdej błahostki, każdego uśmiechu"... 

~Kiedy się cze­goś prag­nie, wte­dy cały wszechświat sprzy­sięga się, byśmy mog­li spełnić nasze marzenie. - Paulo Coelho

0 komentarze:

Blogger Template by Clairvo